galanet banner 7

Software voor service en onderhoud die het verschil maakt

Wilt ook uw bedrijf efficiënter werken?
Bent u op zoek naar goede, moderne software voor service en onderhoud?
Of wilt uw kosten verlagen en winsten verhogen door moderne en mobiele software?

Onafgezien van uw specifieke branche, wij kunnen u helpen. Want wij hebben software om goedkoper en efficiënter te werken. En om klanten nog sneller en graag goedkoper te bedienen. Want dat willen uw klanten. Maar onze moderne en mobiele software voor service en onderhoud zorgt voor een goede aanpak hiervan. En zij zorgt ook dat u meer rendement hebt. Want wij leveren u efficiënte en toekomstgerichte oplossingen, die steunen op de Microsoft technologie van Dynamics 365 Business Central. Omdat dit de beste bedrijfssoftware voor KMO is. En omdat Microsoft aan klanten de grootste toekomstzekerheid biedt. Want dat verwachten klanten van hun automatisering, namelijk dat deze hun toekomstgericht op een bedrijfszekere manier ondersteunt.

Ontdek hier alvast enkele van onze modules en de voordelen die onze oplossingen bieden:

galanet picture 1
  • CRM
  • Offertes
  • Contracten
  • Servicebeheer
  • Voorraad
  • Supply Chain
  • Jobs
  • Facturatie 
  • Boekhouding
  • Sterke rapportering
  • Heel veel software is standaard 
  • Maatwerk kan
  • Standaard zeer uitgebreid
  • Kant-en-klaar
  • Beproefde software
  • Snel implementeerbaar
  • Betaalbaar
  • Werkt op elk toestel
  • Mobiel zodat u van overal kunt werken
  • Als app te gebruiken
  • Kan makkelijk uitgebreid worden
  • Zeer veel ondersteuning mogelijk
  • Garandeert updates en upgrades
  • Dynamics heeft 160.000 klanten in 195 landen
  • Is een marktstandaard
  • Kan in de cloud en lokaal
galanet picture 4

Onze software voor service en onderhoud is een zeer complete totaaloplossing

Er bestaan heel veel softwarepakketten op de markt. En u kan telkens aparte pakketten aankopen en installeren voor elke afdeling apart. Maar de kans is groot dat u vroeg of laat meer kosten aan uw software hebt. En dat u de controle op een goede dienstverlening aan klanten kwijt raakt. Want uw processen worden te ingewikkeld. En u raakt het bos door de bomen kwijt. De grootste baten van software gaat u pas ondervinden als u alles en iedereen in uw bedrijf goed op elkaar afstemt. En met elkaar laat samenwerken door digitale tools.

Een geïntegreerde oplossing die al uw afdelingen ontsluit is het beste werkinstrument om efficiënter werken. Want zulk systeem laat u toe al uw afdelingen, mensen en activiteiten aan te sturen vanuit 1 softwarepakket. En dit met een minimum aan werk en administratie. Want uw mensen willen zich ten volle op de essentie concentreren in plaats van tijd in onnodige administratie te verliezen. Onze software voor service en onderhoud levert u zulk een efficiënt systeem.

Deze oplossing doet u geld besparen en dus geld verdienen!

Ondernemingen in service en onderhoud werken meestal op basis van projecten of opdrachten. Dit kunnen kleine en grote opdrachten zijn, en er zijn projecten van uren, dagen en weken. Ieder project of opdracht kan bestaan uit contacten, offertes, budgetten, medewerkers, planningen, budgetcontroles, urenregistraties, bestellingen, materiaalverbruik, facturatie, boekhouding, nazorg en zo meer. Ieder project is een unieke verzameling van kosten, opbrengsten en activiteiten. Ook mails en projectdocumenten zijn belangrijk en moeten snel teruggevonden kunnen worden. En elk van deze onderdelen wordt ook meer en meer gedigitaliseerd.

Er is heel wat werk, administratie en planning in uw branche. Om de kosten van dit alles te reduceren is goede software een belangrijk hulpmiddel. En daarnaast helpt software ook om het overzicht te behouden.

 

Automatisering loont

Onze software voor service en onderhoud verbindt alles naadloos aan elkaar. Het systeem zorgt voor een goede informatiedoorstroming, met meer grip en controle. U zal steeds het spoor op uw projecten en opdrachten blijven behouden. En u zal preventief kunnen werken en korter op de bal spelen. Medewerkers zullen steeds weten wat moet gebeuren en de informatie van andere afdelingen aangeleverd krijgen. Onze aanpak leidt tot meer efficiëntiewinst en meer tevreden medewerkers. En het spreekt voor zich dat onze software u een sterke rapportering aanlevert!

Geïntegreerde software voor service en onderhoud is simpelweg de beste keuze als u efficiëntiewinsten wilt boeken. Veel bedrijven gebruiken tal van software naast elkaar, maar laten daarmee geld liggen. Hun medewerkers zijn ook vaak te veel van hun tijd met onnodig datawerk bezig, wat niet altijd meerwaarde heeft. De reden hiervoor is dat hun software niet met elkaar verbonden is. En de software dus ook geen informatie aan elkaar kan doorgeven. Terwijl communicatie net wel de bedoeling is van efficiënte automatisering! Met 1 geïntegreerd systeem zijn al de softwaremodules op elkaar aangesloten en zullen al uw afdelingen, mensen en taken naadloos aansluiten. De software zorgt voor een goede informatiedoorstroming doorheen uw bedrijf. Uw mensen zullen met onze software minder administratie moeten doen. En onnodig werk behoort tot het verleden. Dus onze software helpt u geld verdienen!

 

Bouw uw oplossing stap voor stap uit

De Offimac software voor service en onderhoud bestaat uit verschillende modules, die u elk volgens uw eigen behoeften en tempo kan implementeren. U kan klein beginnen en groeien naar meer wanneer u wil. En als u nog andere IT of software wil, dan kunnen wij u ook helpen met deze oplossingen:

galanet picture 9
  • Apps voor vele toepassingen
  • Grafische planningen en planborden
  • Documentbeheer
  • Factuurscanning
  • Microsoft SharePoint
  • Hardware in alle mogelijke vormen
  • Cloudsystemen
  • Rapporteringen
  • Business Intelligence
  • Microsoft PowerBI en PowerApps
  • Office 365
  • Koppeling met track & trace
  • Integratie met telefonie en externe apps 

Hoe deze software voor service en onderhoud bij u implementeren?

Als u zeker wil zijn van de kwaliteit van de implementatie en ook ondersteuning achteraf moet u in zee gaan met een betrouwbare firma. Want iemand met bewezen ervaring helpt u sneller vooruit. En iemand die weet wat software voor service en onderhoud betekent, geeft u voorsprong. Onze firma is zulk een partner met bewezen ervaring. En met een bewezen professionele aanpak. Want ook dat is nodig voor een succesvolle implementatie.

Voor meer informatie over onze service software moet u zeker niet aarzelen om contact met ons op te nemen!

Hieronder in deze 2 filmpjes kan u ook alvast meer bekijken over de onderliggende basis voor onze oplossing, Microsoft Dynamics 365 Business Central:

Dit zijn enkele van de functionaliteiten uit onze software voor service en onderhoud:

galanet picture 8
  • Service items (objects, equipment, onderdelen, …)
  • Service types (installatie, onderhoud, herstelling, transport, …)
  • Service contracten en periodieke of specifieke facturatie
  • Service taken en planning
  • Grafische planning
  • Tellers, testen, certificaties en keuringen
  • Resources & urenregistratie
  • Voorraad & materiaalverbruik
  • Facturatie
  • Rapportering, historieken en statistieken
  • Link met project- of verhuurmodule (optioneel)
  • Link met SharePoint (optioneel)
  • Mobiele apps (online, offline)
galanet picture 2